
Vispārīgi FAQ

Kādus mājdzīvnieku kopšanas produktus jūs piedāvājat?
Mēs piedāvājam plašu mājdzīvnieku kopšanas produktu klāstu, tostarp šampūnus, kondicionierus, sukas, grieznes, kopšanas galdus un aksesuārus suņiem, kaķiem un citiem maziem dzīvniekiem.

Vai jūs piedāvājat kopšanas pakalpojumus vai tikai produktus?
Šobrīd kopšanas produkti mums ir tikai pārdošanā. Tomēr mēs varam ieteikt vietējos kopējus jūsu rajonā.

Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu vietnē?
Lai veiktu pasūtījumu, vienkārši pārlūkojiet mūsu izlasi, pievienojiet vēlamās preces savam grozam un dodieties uz norēķināšanos. Izpildiet norādījumus, lai ievadītu piegādes un maksājuma informāciju.

Kādus maksāšanas veidus jūs pieņemat?
Mēs pieņemam galvenās kredītkartes (Visa, MasterCard, American Express), PayPal un citas drošas maksājumu iespējas.
Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu pēc tā veikšanas?
Ja jums ir nepieciešams mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums vienas stundas laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Kad jūsu pasūtījums ir apstrādāts, mēs nevaram veikt izmaiņas.
Nosūtīšana un piegāde

Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
Mēs piedāvājam standarta un paātrinātas piegādes iespējas. Izrakstīšanās laikā varat izvēlēties savām vajadzībām vispiemērotāko piegādes veidu.

Kāds ir piegādes laiks?
Standarta piegāde parasti ir 5–7 darbadienas, savukārt paātrinātā piegāde aizņem 2–3 darbadienas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka apstrādes laiks var atšķirties.

Ko man darīt, ja mans pasūtījums vēl nav saņemts?
Ja jūsu pasūtījums nav saņemts paredzētajā termiņā, lūdzu, pārbaudiet savu izsekošanas informāciju. Ja jums joprojām ir nepieciešama palīdzība, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu atbalstu.

Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?
Jā, kad jūsu pasūtījums tiks nosūtīts, jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas informāciju, lai varētu pārbaudīt tā piegādes statusu.
Atgriešana un garantija

Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Mēs pieņemam atpakaļ nelietotus un neatvērtus produktus 30 dienu laikā pēc iegādes. Lūdzu, pārliecinieties, ka preces ir oriģinālajā iepakojumā.

Kā uzsākt atgriešanu?
Lai uzsāktu atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Mēs sniegsim jums norādījumus, kā atgriezt preci.

Vai ir kādas preces, kuras nevar atgriezt?
Higiēnas apsvērumu dēļ mēs nevaram pieņemt atpakaļ atvērtus kopšanas produktus vai preces, kas ir lietotas.

Vai kopšanas produktiem ir garantija?
Jā, lielākajai daļai mūsu kopšanas rīku ir ražotāja garantija. Lūdzu, apskatiet produkta aprakstu, lai uzzinātu konkrētu informāciju par garantiju.

Kas man jādara, ja mans produkts ir bojāts?
Ja saņemat bojātu preci, lūdzu, sazinieties ar mums 30 dienu laikā, norādot pasūtījuma informāciju, un mēs jums palīdzēsim veikt apmaiņu vai atmaksāsim naudu.
Informācija par produktu

Kā es varu atrast pareizos kopšanas produktus?
Varat pārlūkot mūsu produktu kategorijas, pamatojoties uz jūsu mājdzīvnieka veidu un kopšanas vajadzībām. Ja jums nepieciešami personalizēti ieteikumi, sazinieties ar mums.

Vai jūsu produkti ir droši visām mājdzīvnieku šķirnēm?
Jā, mūsu produkti ir izstrādāti tā, lai tie būtu droši visām mājdzīvnieku šķirnēm. Tomēr, lūdzu, pārbaudiet produktu etiķetes, lai uzzinātu ieteikumus par konkrētām šķirnēm.

Vai jūs piedāvājat bioloģisko vai dabīgo barību mājdzīvniekiem?
Jā, mēs piedāvājam bioloģisko un dabīgo kopšanas produktu izlasi. Tos varat atrast mūsu produktu aprakstos vai zem filtriem.

Vai sniedzat norādījumus par kopšanas rīku lietošanu?
Jā, katram kopšanas rīkam ir lietošanas instrukcijas, un mēs savā emuārā piedāvājam arī pamācības un padomus par labāko kopšanas praksi.