
Vispārīgi bieži uzdotie jautājumi
Kādus mājdzīvnieku kopšanas produktus jūs piedāvājat?
Mēs piedāvājam plašu mājdzīvnieku kopšanas līdzekļu klāstu, tostarp šampūnus, kondicionierus, sukas, cirpšanas mašīnītes, kopšanas galdus un piederumus suņiem, kaķiem un citiem maziem dzīvniekiem.
Vai jūs piedāvājat kopšanas pakalpojumus vai tikai produktus?
Pašlaik mēs piedāvājam pārdošanā tikai kopšanas līdzekļus. Tomēr mēs varam ieteikt vietējos kopējus jūsu rajonā.
Kā es varu veikt pasūtījumu jūsu tīmekļvietnē?
Lai veiktu pasūtījumu, vienkārši pārlūkojiet mūsu piedāvājumu, pievienojiet vēlamās preces grozā un dodieties pie kases. Izpildiet norādījumus, lai ievadītu piegādes un maksājuma informāciju.
Kādus maksāšanas veidus jūs pieņemat?
Mēs pieņemam galvenās kredītkartes (Visa, MasterCard, American Express), PayPal un citas drošas maksājumu iespējas.
Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu pēc tā veikšanas?
Ja vēlaties mainīt vai atcelt pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mums stundas laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Kad pasūtījums ir apstrādāts, mēs nevaram veikt izmaiņas.
Nosūtīšana un piegāde
Kādas piegādes iespējas ir pieejamas?
Mēs piedāvājam standarta un paātrinātas piegādes iespējas. Norēķināšanās laikā varat izvēlēties jūsu vajadzībām vispiemērotāko piegādes veidu.
Kāds ir piegādes laiks?
Standarta piegāde parasti aizņem 5–7 darba dienas, bet paātrinātā piegāde — 2–3 darba dienas. Lūdzu, ņemiet vērā, ka apstrādes laiks var atšķirties.
Ko man darīt, ja mans pasūtījums vēl nav saņemts?
Ja jūsu pasūtījums nav saņemts paredzētajā laikā, lūdzu, pārbaudiet izsekošanas informāciju. Ja jums joprojām ir nepieciešama palīdzība, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu lai saņemtu palīdzību.
Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?
Jā, tiklīdz jūsu pasūtījums būs nosūtīts, saņemsiet e-pastu ar izsekošanas informāciju, lai sekotu līdzi piegādes statusam.
Atgriešana un garantija
Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Mēs pieņemam preces atpakaļ 30 dienu laikā pēc iegādes neizmantotus un neatvērtus produktus. Lūdzu, pārliecinieties, ka preces ir oriģinālajā iepakojumā.
Kā uzsākt atgriešanu?
Lai uzsāktu atgriešanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu. Mēs sniegsim jums norādījumus, kā atgriezt preci.
Vai ir kādas preces, kuras nevar atgriezt?
Higiēnas apsvērumu dēļ mēs nevaram pieņemt atpakaļ atvērtus kopšanas līdzekļus vai lietotas preces.
Vai kopšanas produktiem ir garantija?
Jā, lielākajai daļai mūsu kopšanas rīku ir ražotāja garantija. Lūdzu, apskatiet produkta aprakstu, lai uzzinātu konkrētu garantijas informāciju.
Kas man jādara, ja mans produkts ir bojāts?
Ja saņemat bojātu produktu, lūdzu, sazinieties ar mums 30 dienu laikā, norādot pasūtījuma informāciju, un mēs palīdzēsim jums nokārtot tā apmaiņu vai atmaksu.
Informācija par produktu
Kā es varu atrast pareizos kopšanas produktus?
Jūs varat pārlūkot mūsu produktu kategorijas, pamatojoties uz jūsu mājdzīvnieka veidu un kopšanas vajadzībām. Ja jums ir nepieciešami personalizēti ieteikumi, noteikti sazinieties ar mums.
Vai jūsu produkti ir droši visām mājdzīvnieku šķirnēm?
Jā, mūsu produkti ir izstrādāti tā, lai tie būtu droši visām mājdzīvnieku šķirnēm. Tomēr, lūdzu, apskatiet produktu etiķetes, lai iepazītos ar ieteikumiem konkrētām šķirnēm.
Vai jūs piedāvājat bioloģisko vai dabīgo barību mājdzīvniekiem?
Jā, mēs piedāvājam ekoloģisku un dabīgu kopšanas līdzekļu klāstu. Tos varat atrast mūsu produktu aprakstos vai izmantojot filtrus.
Vai sniedzat norādījumus par kopšanas rīku lietošanu?
Jā, katram kopšanas rīkam ir pievienotas lietošanas instrukcijas, un mēs savā blogā sniedzam arī pamācības un padomus par labāko kopšanas praksi.