
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI
Kā sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu?
Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu saziņas veidlapu, e-pastu vai tērzēšanu tiešsaistē, kas pieejama no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9.00 līdz 18.00.
Kāds ir paredzamais piegādes laiks?
Piegāde parasti aizņem 3–7 darba dienas atkarībā no jūsu atrašanās vietas un izvēlētā piegādes veida.
Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?
Kad jūsu pasūtījums būs nosūtīts, e-pastā saņemsiet izsekošanas numuru. To varat izmantot, lai izsekotu savam sūtījumam mūsu tīmekļvietnē vai kurjera tīmekļvietnē.
Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Ja neesat pilnībā apmierināti ar savu pirkumu, mēs piedāvājam ērtu atgriešanas politiku. Jūs varat atgriezt preces 30 dienu laikā, saņemot pilnu atmaksu. Tikai pārliecinieties, ka preces nav lietotas un ir oriģinālajā iepakojumā.
Vai jūsu produktiem ir garantija?
Jā, daudziem mūsu produktiem ir ražotāja garantija, kas attiecas uz materiālu un detaļu defektiem. Informācija par garantiju var atšķirties atkarībā no produkta, tāpēc, lūdzu, meklējiet informāciju konkrētā produkta lapā. Ja jums ir kādi jautājumi par garantiju vai nepieciešama palīdzība saistībā ar pretenziju, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu.
Ko darīt, ja vajadzīgais produkts nav noliktavā?
Ja kāda produkta vairs nav noliktavā, varat pierakstīties paziņojumiem produkta lapā, lai saņemtu e-pasta paziņojumu, kad tas atkal būs pieejams. Mēs pastāvīgi papildinām krājumus, lai apmierinātu klientu pieprasījumu.